Popular Posts

Tuesday, April 10, 2012

Shaklee Omega Guard



Why Shaklee OmegaGuard?
Melindungi Jantung Anda
OmegaGuard membekalkan asid lemak Omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronori. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Minyak Ikan Terbaik Dunia
OmegaGuard mengandungi rangkaian penuh 7 jens asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan fungsi-fungsi otak. Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 990mg asid lemak omega-3.

Ultra-tulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprieteri tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

*Produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat atau menyembuh sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...