Popular Posts

Friday, December 21, 2012

Chewable Vita-C PLUS 100mg

Bila Sustained Release Vita C Plus 500mg kehabisan stok satu Malaysia, ramai yang susah hati. Rata-rata customer yang mengambil Set Breastfeeding, Set Kecantikan, Set Pantang, Set Slimming, dll dah serasi dgn Sustained Release Vita C Plus and rasa 'missing' kalau set tak complete dgn Vita C. Nampaknya masalah ini berpanjangan hingga ke hari ini. Shaklee Malaysia dah buat pengumuman Sustained Released Vita C Plus akan hanya berada di pasaran pada bulan April 2013. Hmmm... Senyum..... :)

Jangan susah hati, Shaklee telah memperkenalkan Chewable Vita C Plus 100mg yang telah diimprove dengan Bioflavonoids dan Rose Hips yang berfungsi untuk memaksimumkan fungsi Vitamin C. Botol yang baru ni berwarna hijau. Fungsinya masih sama dengan Sustained Release Vita C Plus cuma yang Chewable ni dos berkurang iaitu hanya 100 mg dan perlu di kunyah. So, dicadangkan kunyah 3,4 biji sehari untuk keperluan harian anda.
Botol biru - packing lama. Botol hijau - packing baru.
 Chewable Vita C dilengkapi dengan Rose Hips dan Bioflavonoids.

Chewable Vita C Plus 100mg dijangka tiba pada pertengahan bulan Januari 2013. Sila lah buat tempahan dengan saya secepat mungkin. Saya menjangkakan stok akan cepat habis seperti biasa sebab Vita C Shaklee memang menjadi kegilaan ramai...hahaha :)

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Berminat dengan Chewable Vita C Plus 100mg ? Hubungi saya:
«ID Shaklee : 866376
«SMS/Whatsapp: 012-2412804
«Email : nz.hashim@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...