Popular Posts

Saturday, July 27, 2013

Kulit Glowing, Gojes dengan SET KECANTIKAN Shaklee

Set Kecantikan (Beauty Set) memang set yang POPULAR (selain dari Set Menyusu) di kalangan customer Mommy. Ramai yang teruja dan berpuas hati dengan set ini.
Set Kecantikan terdiri dari B-Compex, Vita E dan Vita-C (ya....Vita C masih belum ada news lagi, masih menunggu khabar  dari Shaklee. Harap bersabar ye :)) Tetapi jangan risau, customer Mommy yang ambil Beauty Set, ambil Chewable Vita C (100mg) untuk menggantikan Vita C PLUS (500mg) tu. Khasiatnya masih sama cuma dos je kurang.
Testimoni 1:
Testimoni 2: Set Kecantikan + Alfalfa + ESP




Testimoni 3: Set Kecantikan + ESP  + OsteMatrix + GLA
Testimoni 4:



Pengambilan vitamin yang membantu dalam mendapatkan kulit yang cantik ialah :
Vitamin B complex : ianya penting dalam kestabilan hormon kita. Kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil.
Vitamin C : ianya sangat penting dalam pembentukan kolagen. Umum mengetahui kolagen memerlukan kos yang tinggi. Untuk yang bajet rendah vitamin C amat membantu juga, vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik.
Vitamin E terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.

Bagi yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan tompokan hitam bekas jerawat, boleh cuba amalkan pemakanan yang kaya dengan vitamin yang dinyatakan diatas. Tidak salah kita peruntukan sedikit kewangan untuk kecantikan diri sendiri kan... :)
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Berminat dengan Set Kecantikan? Hubungi saya:
«ID Shaklee : 866376
«SMS/Whatsapp: 012-2412804
«Email : nz.hashim@gmail.com
«FB Page:https://www.facebook.com/MommyNLittleStarsShoppe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...