Popular Posts

Friday, October 26, 2012

Kepentingan Protin kepada tubuh

Mengapa Protin penting kepada tubuh kita??? Protin adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka setiap organ kita memerlukan protin.

Kekurangan Protin menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.

Meh, meh kita baca satu lagi testimoni customer yang consume ESP ni. Of course la, result bukan dalam masa sehari dua. Yang penting kita istiqamah selalu amalkan benda yang baik. Pastikan pengambilan air yang mencukupi untuk memudahkan penyerapan. Air kosong ye...air manis tak kira.....
Sila klik gambar kalau nak bagi besorr ye.....:
Wow...wee... Berkat amalkan ESP setiap hari, kulit sis Nadhirah makin cantekk and berat pon makin turun..Alhamdulillah. Tq sis for sharing :)



Ni dia ESP Shaklee. Sumber protein terbaik untuk seisi keluarga.
Sape2 yang nak mencuba ESP boleh emel saya nz.hashim@gmail.com or SMS/Whatsapp 012-2412804


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
 
Reference:
-Panduan Nutrisi Shaklee

-Shaklee Golden Lounge

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...