Popular Posts

Friday, October 12, 2012

Saya suka ESP !

Sejak amalkan minum ESP hampir setahun berikut perubahan2 yg saya alami:
1.Texture kulit muka jadi lebih lembut/gebu. Husband pun tegur. (Hubby saya mmg susah nak puji, kalau dia tegur maknanya memang elok la tu:)
2.Parut jerawat atas dagu yang dok melekat sekian lama makin pudar and lama2 dah hilang.
3.Susu perahan jadi pekat, Ayra cepat kenyang walaupun minum sikit
4.Sajian breakfast yang enak dan berkhasiat. ESP + oat + Nestle Bliss...sungguh Yummy
5.Kulit dekat jari-jemari selalu terkopek/tercabut dah makin kurang
6.Kulit tercabut bwh ibu jari kaki, pedih sgt kalau kena air. Sekarang dah hilang dan kulit sekata sebab sel-sel kulit yang baru dah tumbuh.


Sajian sarapan ESP + Nestle Bliss yang enak. Kenyang sampai waktu lunch

Saya akan terus amakan minum ESP sebab terbukti berkesan dengan saya lebih2 lagi umur makin meningkat ni, byk yang perlu di jaga di samping amalan pemakanan yang sihaat...

Sape2 yang nak mencuba ESP bulan ini Promo ESP memang HARGA SANGAT MURAH. Boleh emel saya nz.hashim@gmail.com or SMS/Whatsapp 012-2412804
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...