Popular Posts

Saturday, November 10, 2012

Menjana pendapatan sampingan dengan Shaklee

Bismillahirrahmanirahim....bulan ni dah masuk setahun dua bulan mommy consume produk Shaklee . Niat di hati untuk meningkatkan taraf kesihatan memandangkan selepas bersalin mommy menghadapi masalah pening2 nak pitam dan juga untuk breastfeeding Ayra Khadijah. Alhamdulillah berkesan dengan mommy. Tiada lagi pening2, malah semakin bertenaga dan rasa bertambah sihat.

Shaklee kini menjadi
supplemen kesihatan kami sekeluarga. Habis satu famili mommy Shaklee kan...hahaha...Bila dah berkesan dengan mommy, mulalah berkongsi dengan sedara2 terdekat dan rakan2 rapat...Dan Alhamdulillah juga sangat berkesan untuk mereka semua...Terdetik di hati untuk menjana side income dengan Shaklee sebab :

  • rasa CONFIDENT nak jual sebab dah amalkan sendiri dan proven berkesan so senang nak explain dengan orang
  • mommy mmg berdarah 'business' pon(my family in kelantan mostly berniaga) tapi dari dulu lagi tak tau nak berniaga apa. nak jual kek tak pandai baking, nak jual korset x de modal banyak pulak....hehehe
Maka setelah mendapat restu suami, mommy start buat biz online.... Bermula dari bonus 2 angka, 3 angka dan bila mommy mula dapat bonus 4 angka, rasa 'Wow... Amazing....disamping dapat share kebaikan Shaklee, dapat tingkatkan kesihatan orang dgn Shaklee and dapat duit pulak bulan, bulan! Alhamdulillah '. Malah bonus 5,6 angka juga tidak mustahil dengan Shaklee biz ni.  

Selain produk Shaklee yang sudah lebih 50 tahun di pasaran, terbukti NATURALLY SAFE, PROVEN EFFECTIVE dengan beribu Quality Testing setiap tahun. Antara sebab lain mommy memilih bizness dgn Shaklee ini:
  • support group yang besar, semangat ukhwah yang tinggi dan very muslimah under Master Cery, momma Alin yg sangat sempoi orang nya...
  • modal yang kecik tak payah buat-buat loan ape nye
  • flexible - takde kena attend kelas malam ke ape(bisness jalan, anak pon tak terabai - mommy tak sanggup nak balik lambat demi anak-anak). semua buat online jer (coaching, motivation,sharing). order barang pon online, x payah berkejar-kejar ke branch nak top-up stok
  • online business - sesuai sangat untuk mommy yang pemalu dan tak banyak cakap ni... Auwww ;-)
Sesiapa yang berminat nak menjana income part time/full time with Shaklee boleh email kat mommy nz.hashim@gmail.com. Sama -sama kita menjana kesihatan dan menjana wang dengan Shaklee di bawah payung Jutawan Muslimah.... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...