Popular Posts

Saturday, March 16, 2013

Seronok berbisnes dengan Shaklee :)

Sudah menjadi trend sekarang ni, mempunyai pendapatan tetap pon ramai yang membuat part-time job untuk mendapatkan pendapatan sampingan. Ada yang buat kek, ejen insurans, unit amanah, jual tudung dll...

For me, kenalah jual sesuatu yang kita minat dan suka. Sejak mengenali Shaklee di blog MommaMia and MamaFaiz, mommy terus jatuh cinta. Nak berniaga pon perlulah mempunyai produk yang hebat, berkualiti dan terbukti berkesan!
Setelah berpuas hati dan happy dengan hasil yang diperolehi sejak makan Shaklee, saya membuat keputusan untuk berbisnes pula.

Apa uniknya Shaklee dan kenapa saya memilih Shaklee?

1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Hampir 60 tahun. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga.
2. Ia antara syarikat MLM yang adil. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.
3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat.
4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silikan gel di dalam botol vitamin Shaklee.




Sebahagian dari keluarga besar Jutawan. Bercoaching sambil mengendong anak kecil,
 satu pemandangan biasa dlm group Jutawan. Anak adalah sumber inspirasi kami!

Anda mahu menyertai kumpulan perniagaan SMommies dibawah naungan Jutawan? Apa kelebihan daftar menjadi ahli Shaklee ?

1. Anda boleh membeli produk FullPack dengan harga ahli serta MENIKMATI ganjaran dalam bentuk point seterusnya boleh dikumpul dalam masa sebulan dan jika layak akan menerima bonus tunai dari Syarikat.


2. Shaklee menawarkan 3 C:
Cash, Car & Convention. Saya dan ramai warga Jutawan sudah menikmati kelebihan ini.

4. Anda boleh menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber untuk menjana pendapatan sampingan sehingga 5 angka dan tiada yang mustahil.


5. Kami memberikan
online coaching tertutup sekiranya anda berminat menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan anda.

6. Modal serendah RM75 untuk pendaftaran ahli. [RM85 bagi Sabah Sarawak].

Hubungi saya 012-2412804 jika berminat menyertai kami!!


Credit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...