Popular Posts

Wednesday, June 12, 2013

Shaklee National Conference 2013

Alhamdulillah, tahun ini masih berkesempatan untuk ke National Conference, 8 June 2013 yang lepas. Tahun ni special sikit...kalau tahun lepas pergi sebab nak ambil door-gift je, tahun ni memang tak sangka dapat Award in Bussiness Growth - New Rank Achievement. Memang tak sangka sangat-sangat :)

NC tahun ini juga, Shaklee memperkenalkan produk terbaru, CoQHealth PLUS. Saya akan kupas tentang produk terbaru ini di entry yang lain. Insha Allah.

Rasa bangga sangat-sangat sebab majoriti yang naik pentas untuk terima anugerah adalah dari kalangan geng-geng JUTAWAN juga. Mereka naik ke pentas sambil mendukung dan memimpin anak-anak yang masih kecil. Itu lah kelebihan Shaklee, FAMILY-ORIENTED business. Anak-anak adalah tunjang kepada business kami. Shaklee amat memahaminya, malah pihak pengurusan siap sediakan NURSERY kepada peserta conference yang bawa anak-anak...KUDOS to them!!

Rasa terharu dan sebak dengar perkongsian Master Presidential tahun ini iaitu 'nanny' saya Master Shareeza dan Master Law. Sangat-sangat berMOTIVASI dan INSPIRED mendengar perkongsian mereka. Jom kita layan gambar-gambar.



S2Mom Geng!


Mak dan anak - dua2 dapat CAR BONUS

With Sue and Puteri. (Amazing Puteri, now WAHM with 5figures income!!)
Sedut aura Cery. Love your Prada!!

Sweet moment. Received award dengan Sarah



Thank You to my customers, biz partners,  'anak-anak, cucu' Shaklee - for all your support. Without all of you, tak mungkin dapat award ni. Semoga kita dapat membantu lebih ramai insan2 di luar sana. Tahun depan kita naik pentas lagi. InshaAllah .... Kepada yang berminat nak dapat Rewards Shaklee 3C, CASH + CAR + CONVENTION come and join me with SuperStars Group.

Keep help others to help othersss!! Dream big, do it NOW & go fo it !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...