Popular Posts

Wednesday, September 26, 2012

Masalah Rambut Gugur Selepas Bersalin

Masalah rambut gugur mmg memeningkan bg ibu-ibu lepas bersalin. Ini lebih dikenali dgn fasa baby tengah 'menyembur'. Tidak diketahui punca dan alasan kukuh yang related dengan baby menyembur dan rambut gugur ni.
Pic : Google
Zinc adalah mineral terbaik untuk mengatasi rambut gugur. Zinc dapat  mengukuhkan shaf rambut dan menguatkan akar rambut. Tahukah anda, selain membantu dalam masalah keguguran rambut, Zinc juga berupaya untuk menghasilkan sperma yang lebih mantap dan sihat untuk lelaki.

Malah, zinc sangat membantu dalam baik pulih luka. Jadi, untuk persediaan pembedahan, selepas pembedahan dan bersalin normal atau c-sec, zinc sangat sesuai sebagai makanan tambahan.

ZINC - Metabolik Semulajadi. Zink hadir di dalam semua sel tubuh badan sebagai sebahagian daripada tindakbalas enzim di mana ianya terlibat di dalam pelbagai aktiviti biokimia. Zinc perlu untuk tumbesaran dan perkembangan tubuh badan. 
  • Satu tablet membekalkan 100% Nilai Harian bagi zink.
  • Zinc adalah faktor di dalam mengekalkan kesihatan yang baik, dan membantu tubuh badan memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein.
  • Dirumus dengan zink glukonat yang mempunyai bio yang tinggi di dalam bes alfalfa dan barli panggang.
  • Dengan rumusan sayur-sayuran.
Untuk masalah rambut gugur, Zinc sebaik-baiknya diambil bersama ESP kerana rambut kita dibina dari protein. Berikut customer yang berkongsi kegembiraan beliau selepas consume Zinc Complex. Alhamdulillah rambut beliau dah kurang gugur macam dulu.
Zinc + ESP untuk mengatasi masalah rambut gugur.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit  


Sila email saya untuk sebarang pertanyaan nz.hashim@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...