Popular Posts

Monday, September 10, 2012

Supplemen utk org yang sihat

Lately ni selalu mommy ditanya soalan serupa :'Kak, saya xde sakit apa2 supplemen apa nak makan?',
'Kak, boleh suggest bitamin apa nak makan utk lemah lesu, penat bila balik kerja?' :))

Tahniah kerana anda seorang yang mengambil berat tentang kesihatan. Preventive is better than cure. Pada hakikatnya, supplemen adalah untuk orang yang sihat.Bila dah sakit baru nak ambil berat, a bit too late.  Bagi yang bajet lebih boleh mencuba Family Wellness Set


Kalau yang bajet kurang, memadai ambil ESP dan Vita-Lea. Kenapa basic untuk ambil 2 supplemen ini? 
ESP  adalah protein yang merupakan bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Oleh itu, semua organ kita memerlukan Protein. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit.

Manakala Vita-Lea adalah tablet lengkap yang mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Vita-Lea sangat membantu memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam pelajaran dan kerja seharian.

ESP & Vita-Lea merupakan kombinasi terbaik bagi anda yang mementingkan kesihatan tetapi mempunyai limited budget atau tak suka makan vitamin banyak2. 
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit  

Sila email saya untuk pertanyaan nz.hashim@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...