Popular Posts

Sunday, January 6, 2013

Back To School 2013

2/1/2013 - Adam memulakan persekolahan tahun sessi 2013. Dah masuk Darjah 3 anak Mommy. Tahun ni as usual mommy ambil cuti on first day of school walaupun Adam dah Darjah 3. Lain feelingnye hantar anak on first day persekolahan ni. Bukan selalu pon, setahun sekali je. Dapat juga lah bertemu Guru Kelas Adam yang baru, Pn Zarina Ibrahim.
Sangat teruja juga sebab anak dara mommy memulakan persekolahan tadika tahun ni. Alhamdulillah Sarah pon tak nangis on first day of school. Memang anak dara mommy ni manja. Dari dulu lagi mommy dok risau macam mana la cekMek mommy ni nak gi sekolah.  Sarah bersekolah dekat dengan ofis papa. Papa dah ada peneman dalam kereta setiap hari pergi dan pulang dari kerja. Hihi ...Sarah pon banyak cakap sekarang ni. Letih papa nak melayan pertanyaan Sarah, tapi kena layankan jugak....
Untuk memastikan anak-anak mommy kekal CERDAS dan CERGAS sepanjang sesi persekolahan, supplemen-supplemen yang cukup lengkap dah mommy sediakan untuk mereka. Adam ke sekolah kebangsaan sessi pagi disambung dengan sekolah agama sampai petang. Sarah pulak pagi-pagi dah kena bersiap awal macam orang nak pergi kerja. Memang kesian nampak sangat mereka letih dan penat...tapi biasa lah mula-mula ni untuk mereka adapt dengan kelas baru, guru baru, timetable baru. Yakin lah nanti insyaAllah semuanya akan berjalan lancar. As a mommy kenalah take action supaya anak-anak kekal cergas dan sihat. Bila sihat, belajar pon senang nak masuk insyaAllah.
Supplemen-supplemen yang mommy sediakan utk anak-anak mommy:


  • Performance Drink - this is mainly for Adam. To keep him hydrated. Untuk memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat. Campur dengan air Sunquick atau any drinks untuk tenaga berkekalan sampai Adam habis sekolah. Sesuai sangat di waktu cuaca panas. Kalau sekarang cuaca selalu hujan je mommy tak bekalkan.
  • Chewable Vita C - semua org tahu khasiat vitamin C yang paling utama dapat mempertingkatkan sistem imun. Anak-anak mommy jarang demam Alhamdulillah. Hanya sebiji sehari.
  • Vita-Lea for Children - Nutrien seimbang untuk pertumbuhan. Hanya sebiji sehari
  • MealShakes - menyediakan 24 jenis vitamin dan mineral dan zat perlu, membekal nutrisi kepada sel tubuh dan membantu tumbesaran. Kalau dah ambil VitaLea for Children boleh selang selikan dengan MealShakes ni. Mommy selalu bancuh dalam susu Sarah dan minuman kegemaran Adam.
  • OmegaGuard ni asid lemak Omega 3 - sumber  DHA, EPA baik untuk memori dan perkembangan otak anak-anak. OmegaGuard diekstrak dari deep-sea cold water fish (sardin, mackerel,herring, anchovies). OmegaGuard juga berkesan untuk anak-anak yang asma.

    Supplemen-supplemen diatas adalah untuk anak-anak mommy. Anda juga boleh dapatkannya dengan harga istimewa dari MommyNLittleStars. Mulakan tahun baru dengan supplemen terbaik hanya untuk permata hati anda. Berikan yang terbaik hanya untuk mereka :))

    *Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

      Berminat dengan Supplemen untuk anak-anak? Hubungi saya:
      «ID Shaklee : 866376
      «SMS/Whatsapp: 012-2412804
      «Email : nz.hashim@gmail.com

    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...