Popular Posts

Saturday, January 19, 2013

Sejarah Multivitamin Shaklee - Vita-Lea

Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min", dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

Vitalized Minerals - 90 tahun dahulu

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuk Vita-Lea dari cecair(90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap  tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada  sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan seimbang.
Vita-Lea KINI

Tablet Vita-Lea kini disaluti dengan serbuk nutrisi - Spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab". Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Sumber:
Buku Panduan Nutrisi Shaklee

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

    Berminat dengan multivitamin Vita-Lea? Hubungi saya:
    «ID Shaklee : 866376
    «SMS/Whatsapp: 012-2412804
    «Email : nz.hashim@gmail.com

    1 comment:

    1. Info lengkap ttg vitalea. Sangat senang larut, kalau tak percaya kena cuba test :)

      ReplyDelete

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...